Hoe bepaal je de strategie voor je eigen bedrijf?
Om concreet met deze vraag aan de slag te gaan hebben we het volgende aanbod samengesteld in samenspraak met Yorick Scheerens. Je gaat in één trainingsdag specifiek voor je eigen onderneming een strategisch social media plan uitwerken. De workshop is praktisch ingericht, met directe instructie en opbrengstgerichte werkvormen. Per trainingsdag kunnen maximaal 8 personen deelnemen.
Bij de samenstelling van het programma zijn we ervan uit gegaan dat de deelnemers al enige ervaring hebben met verschillende sociale media en toe zijn aan een verdiepingsslag, waaronder het maken van strategische keuzes voor hun eigen onderneming en de uitwerking hiervan.
Programma trainingsdag van 09.30 uur tot 16.30 uur.
- Inleiding- Waar sta je?
- Sociale Media strategie
- Aan de slag met content creatie
- Social media management (dashbord en monitoring)
- Adverteren via Twitter, Facebook en Google
- Kanaalkeuze
- Afsluiting
Je gaat naar huis met een duidelijke handleiding. Tevens blijft Yorick enige tijd na de training beschikbaar voor individuele vragen en begeleiding.
Kosten
De kosten voor deze trainingsdag zijn 100 euro (inc. BTW)
Hierbij inbegrepen: lunch, koffie, thee en frisdrank
Waar
De vergaderzaal van het Brakenkerkje Dorpsstraat 38 1713 HJ te Obdam
Wanneer
We bieden de volgende mogelijkheden
Maandag 24 augustus of
Donderdag 3 september
Meenemen
Niet vergeten!! Je eigen laptop zodat je ter plekke aan de slag kunt.
Meld je aan vóór 15 juni via info@ondernemendkoggenland.nl o.v.v. naam en voorkeursdatum. Wij proberen vanzelfsprekend zoveel mogelijk rekening te houden met je voorkeursdatum en streven naar een voor ieder zo optimaal mogelijke indeling.
Heb je nog vragen, mail dan aan: info@ondernemendkoggenland.nl.