Acquisitie workshop een groot succes!

(Koude) acquisitie bestaat niet!

We kijken we terug op een geweldig mooie netwerkavond met een opkomst van 35 leden en hun introduces.
Op 7 november j.l. verzorgde Gerda Venema voor ons deze avond met de titel ‘Koude acquisitie’ bestaat niet. Een prikkelende titel, die vragen oproept en uitdaagt. Acquisitie is een onderwerp dat ons als ondernemer best wel bezighoudt. Hoe doe je dat? Welke manier van acquireren past bij jou? En waarom ben je bezig met koude acquisitie, als het ook warm kan….? We gingen aan de slag met deze vragen en ook met onze eigen plakfactor, missie en presentatie.
Na afloop was het nuttig netwerken onder het genot van een hapje en drankje.
Deze avond is er ook  een veiling gehouden waarbij ieder lid haar vraag en aanbod kon plaatsen op een sticker. Omdat deze stickers snel en door sommigen wat impulsief ingevuld zijn, willen we volgend jaar deze veiling opnieuw  organiseren en de input  plaatsen op onze website. Wij gaan hier iets moois voor ontwikkelen in samenwerking met onze webmaster Ellen Koning van Villa Vormgeving.

(Koude) acquisitie bestaat niet

Ken je ze? Die mensen die schijnbaar moeiteloos hun product of dienst onder de aandacht brengen, de aandacht van hun publiek vasthouden en makkelijk netwerken. Die weten hoe ze zichzelf moeten verkopen. Gerda leert je hoe je jezelf en je bedrijf profileert.

www.gerdavenema.nl

Dankjewel Helene Snellingberg en partner van Bowling Spierdijk voor de gastvrije ontvangst en goede verzorging.

Café Duijn Bowling Spierdijk, Spierdijkerweg 111, Spierdijk

Save the date! Nieuwsjaarsontmoeting op 13 januari

Als het goed is heb je een mail van de ‘feestcommissie’ ontvangen. Bestaande uit Monique Dekker, Anita Stam en Angelique Broersen. Samen organiseren zij de Quiz voor deze avond.
Zij vragen alle leden om één vraag te bedenken over je eigen bedrijf. Mail -als je dat nog niet gedaan hebt- deze vraag vóór 5 december naar Angelique Broersen: angelique.broersen@gmail.com

Thema-avond over verpakken en verzenden

Op de avond met de bedrijfsbezoeken eind augustus, ontstond het idee om een thema-avond te organiseren voor iedereen die een webshop onderdeel bij haar bedrijf heeft. Zodat we kennis en ervaringen kunnen delen. Misschien heb je wel slimme of kostenbesparende methodes gevonden waar anderen van kunnen leren. Misschien kunnen we in de inkoop van verzendmateriaal wel iets regelen samen? Of misschien is het interessant om een leverancier uit te nodigen? Om maar iets te noemen.

Voor nu is de vraag: meld je aan als je interesse hebt in een dergelijke avond (of middag?) en laat weten wat een goede invulling zou zijn wat jou betreft.

Op basis van de reacties, organiseren we dan een bijeenkomst rond dit thema. En als je het leuk vindt om mee te doen met de voorbereidingen, meld dat dan in je aanmelding.

Nieuw paswoord aanvragen
Geef je e-mail adres in. Een nieuw paswoord wordt naar je mailbox gestuurd.